Tyck till om allas.se och Aller Medias tidningar
Vi på Aller Media är marknadsledande inom populärpress i Sverige*. Vi har några av Sveriges mest välkända varumärken inom tidskrifter, såsom Hemmets Veckotidning, Allas, Allers och Året Runt – samt webbtidskriften allas.se, bland annat belönad med Publishingpriset.
Sedan 1894 har vi levererat avkoppling, underhållning och inspiration till miljoner kvinnor. Vår omvärld har förändrats sedan dess och vi utvecklar ständigt nya sätt att engagera, ge upplevelser och tjänster till våra läsare, användare, besökare och följare – både i tryckta och digitala medier såväl som i den fysiska världen.
Var med och utveckla våra varumärken
Vår affärsidé är att genom starka varumärken och innehåll med hög redaktionell kvalitet skapa och sälja underhållning och inspiration till kvinnor. Vårt mål är helt enkelt att göra kvinnors liv rikare.
Tillhör du en av alla kvinnor som brukar läsa våra produkter? Nu får du en unik chans att tycka till om vårt innehåll. Kanske vill du ha fler lättlagade recept? Få ta del av fler läsarberättelser? Se fler kampanjer på Facebook eller få fler och mer skräddarsydda mejlutskick i din inkorg?
Klicka här för att anmäla dig till undersökningen
Gör din röst hörd genom att anmäla dig via länken ovan. I samarbete med Beyond Research söker Aller Media läsare till intervjuer som handlar om den framtida utvecklingen av just Allas, Allers, Hemmets veckotidning och Året Runt – samt läsare som regelbundet besöker hemsidan allas.se.
Delta i undersökning hos Aller Media
Känner du dig träffad? Då är du varmt välkommen att svara på frågorna i formuläret. Undersökningen genomförs i form av en fokusgrupp i centrala Malmö eller via en telefonintervju (hela landet). En ersättning på 500 kronor kommer att utgå som tack för din medverkan. Om du är intresserad, svara på frågorna så kontaktar vi dig om du passar in i målgruppen. Du får då mer information om tid och plats och hur intervjuerna går till.
Klicka här för att anmäla dig till undersökningen
Tack för att just du läser och engagerar dig i våra produkter och varumärken!
*räknat på försäljningsvolym av lösnummer enligt Nielsen v 5, 2020